Y0L0

Direktlänk till inlägg 30 maj 2013

Bloggplatsen Hejdå snart

Av Emilia Holmqvist - 30 maj 2013 21:04

Halloj!

Sorry för inte skrivit något eller så, men har haft annat att göra plus att jag inte har haft lust. Nu fattar man varför jag inte ville blogga här mer. Det är såå jobbigt att ändra menyn saken. Allt blir så sjukt litet. Så nu sitter jag åter igen och försöker med en ny blogg. Lovar och svär på heder och samvete att nu tänker jag ALDRIG komma tbx till bloggplatsen.se längre. Så nu får hålla ut med att jag inte skriver för har fullt upp med den nya.

Men har haft skola och fick sluta en timme tidigare för ingen ville vara kvar i skolan meheh. Sen så fotbolls träning i värmen. Gick la hel ok.


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emilia Holmqvist - 1 juni 2013 19:30

Hej Då! Nu säger jag hejdå till bloggplatsen, och hej till Blogg.se igen. Har äntligen fixat klart bloggen!! Har inte bara tagit 3 dagar nej nej. Så jag tycker frånomed nu att ni ska klicka in på min nya blogg emzyy.blogg.se Vi ses där då hajdå! ...

Av Emilia Holmqvist - 27 maj 2013 20:48


Haj Människor! Vaknade upp och tyckte att det var Lördag. Så jag undrade varför Mamma väkte mig. Sen när jag hade försovit mig en kvart kom jag på att det är Måndag och skola. Så, det är ju en bra star på dagen. Sen har det bara rullat på och allt ...

Av Emilia Holmqvist - 26 maj 2013 20:42


Hej Hoj! Idag harjag inte gjort ett shit. Vaknade vid 7 typ av vad vet jag inte. Och sen kunnde jag inte somna om så jag gick upp och åt frukost i min ensamhet. Var helt ensam hemma typ, Mamma var ute på gården för att hon hade valpträff ( hon träf...

Av Emilia Holmqvist - 26 maj 2013 10:12

Rosa linne: HM Vita linnet: Gekås Shorts: Gekås

Sök i bloggen

Kategorier

Animated Rainbow Moustache

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards